ΠΟΛΙΤΙΚΗ COVID-19

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ TRITON – COVID-19.

ΥΠΟΔΟΧΗ

  • Στο χώρο υποδοχής εφαρμόζονται όλες οι διαδικασίες αυξημένης καθαριότητας, υγιεινής και τακτικής απολύμανσης.

  • Το ξενοδοχείο εφαρμόζει τα απαραίτητα μέτρα για τη διατήρηση των αποστάσεων ως εξής:

    • Κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής

    • Κατάλληλη διάταξη των επίπλων αναμονής (καρέκλες, καναπές, πολυθρόνες κλπ)

  • Στο χώρο υποδοχής έχουν τοποθετηθεί ειδικά διαχωριστικά από Plexi glass

  • To προσωπικό ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ τη χειραψία

  • Στο reception desk υπάρχουν απολυμαντικά μέσα για χρήση από τους πελάτες

  • Οι κάρτες κλειδιά απολυμαίνονται πριν από κάθε χρήση

  • Χρόνος check out : εως 11 π.μ., check in 3 μ.μ. για πιο επιμελή καθαρισμό και απολύμανση των δωματίων 

  • Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες

  • Συνιστάμε στους πελάτες τη χρήση πιστωτικών καρτών για εξόφληση του λογαριασμού τους και προτείνουμε την αποστολή του τιμολογίου με ηλεκτρονική μορφή

  • Υπάρχει ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser

  • Συνίσταται στους πελάτες η αποφυγή χρήση ανελκυστήρα

    • Στον ανελκυστήρα επιτρέπεται να εισέρχονται ταυτόχρονα μόνο όσοι διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο

    • Τα κουμπιά ανελκυστήρων απολυμαίνονται συχνά


ΔΩΜΑΤΙΑ

  • Το προσωπικό του housekeeping κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας φέρει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ)

  • Κατά τη διάρκεια παραμονής ενός πελάτη αποφεύγεται ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή ιματισμού και πετσετών. Αυτά γίνονται ΜΟΝΟ κατόπιν αιτήματος του πελάτη 

  • Τα γάντια απολυμαίνονται από το προσωπικό πριν και μετά από την είσοδο σε κάθε δωμάτιο, με ψεκασμό με απολυμαντικό διάλυμα

  • Το Mini bar δε θα διαθέτει προϊόντα, θα χρησιμοποιείται ως ψυγείο και θα προσφέρονται στην πελάτη κατά την άφιξη 2 μπουκαλάκια νερό

  • Απομακρύνονται από το δωμάτιο υφασμάτινα διακοσμητικά στοιχεία

  • Κατά την αναχώρηση πελάτη και πριν την άφιξη στο δωμάτιο νέου πελάτη οι διαδικασίες καθαρισμού:

    • Το δωμάτιο αερίζεται με φυσικό αέρα

    • Normal cleaning is applied in the room

    • Στο δωμάτιο εφαρμόζεται ο κανονικός καθαρισμός

    • Οι υφασμάτινες επιφάνειες (μπουαζερί) απολυμαίνεται με ατμοκαθαριστή

    • Μετά τον καθαρισμό εφαρμόζεται απολύμανση με πιστοποιημένο απολυμαντικό χημικό με ιδιαίτερη έμφαση στα κάτωθι σημεία: πόμολα, τηλεχειριστήρια, συσκευή τηλεφώνου, διακόπτες, πίνακες ρύθμισης κλιματισμού, σκληρές μεταλλικές επιφάνειες, χρηματοκιβώτιο, βραστήρας 

    • Ο καθαρισμός του μπάνιου θα γίνεται με εξοπλισμό και είδη καθαρισμού αποκλειστικά για το χώρο αυτό, με απολύμανση στα κάτωθι σημεία: βρύσες νερού, λαβές πόρτας / πετσέτας / δεξαμενής, καπάκια καθισμάτων και καλυμμάτων, νιπτήρες, κουμπιά πόρτας, κουμπιά και διακόπτες

    • Οι υφασμάτινες επιφάνειες του σωματίου απολυμαίνονται με ατμοκαθαριστή

    • Ανάλογα με την πληρότητα του ξενοδοχείου το δωμάτιο παραμένει μια ημέρα κενό

  • Στο δωμάτιο για τον καθαρισμό μπαίνουν δυο καθαρίστριες. Η μια αναλαμβάνει την απομάκρυνση των υφασμάτων (σεντόνια πετσέτες κλπ), τα οποία τοποθετούνται σε ειδικό σάκο και η άλλη το στρώσιμο των καθαρών

  • Τα καρότσια των καμαριέρων απολυμαίνονται μετά την μεταφορά των κλειστών σάκων με τα λινά 


ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ

  • Τα χρησιμοποιημένα υφάσματα, τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες τοποθετούνται σε ειδικούς, σάκους, και μεταφέρονται μέσω του ασανσερ υπηρεσίας στους χώρους πλυντηρίων

  • Tο προσωπικό που ασχολείται με τη διαλογή ακάθαρτων τα παραλαμβάνει με γάντια, ειδική ποδιά και μάσκα. 

  • Τα ρούχα πλένονται στους 90 βαθμούς

  • Με άλλα γάντια, ποδιά και μάσκα παραλαμβάνονται τα καθαρά από το στεγνωτήριο και μεταφέρονται στο σιδερωτήριο όπου και αποθηκεύονται



KOYZINA

  • Τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα

  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία. Σε περίπτωση που αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, παρέχονται στον επισκέπτη Μ.Α.Π.

  • Τα εμπορεύματα παραλαμβάνονται από το προσωπικό με χρήση ΜΑΠ



ΜΠΟΥΦΕΣ ΠΡΩΙΝΩΝ 

  • Στην είσοδο στο μπουφέ παρέχεται απολυμαντικό χεριών στον πελάτη

  • Τηρείται η απόσταση 2 μέτρων κατά το σερβίρισμα των πελατών στο Buffet

  • Τοποθετήθηκε διαχωριστικό (plexiglass) προστατευτικού μεταξύ πελάτη και φαγητού

  • Το σερβίρισμα στον μπουφέ πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό εστίασης , το οποίο φέρει τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ (μάσκες, γάντια) και τηρεί αυστηρούς κανόνες υγιεινής. 

  • Η χρήση κοινόχρηστων σκευών/αντικειμένων dispenser, αυτόματες μηχανές σερβιρίσματος (καφέ, χυμό κλπ) γίνεται μόνο από το προσωπικό εστίασης. 

  • Τα τραπέζια βρίσκονται στις ορισμένες από το νόμο αποστάσεις

  • Έχουν απομακρυνθεί τα τραπεζομάντηλα και χρησιμοποιούνται σουπλά μιας χρήσης

  • Τα μαχαιροπήρουνα τοποθετούνται σε θήκες μιας χρήσης

  • Μετά από την αναχώρηση του πελάτη από το τραπέζι, απομακρύνονται τα πιάτα από το προσωπικό και το τραπέζι και η καρέκλα απολυμαίνονται


ΠΙΣΙΝΑ

  • Δίδεται πετσέτα στους πελάτες που καλύπτει όλη την ξαπλώστρα

  • Μετά τη χρήση ξαπλώστρας από τους πελάτες αυτή απολυμαίνεται με ατμό

  • A maximum of 6 people are allowed in the pool at the same time

  • Επιτρέπονται εντός πισίνας το μέγιστο 6 άτομα

  • Γίνονται μετρήσεις στο επίπεδο χλωρίου και PH ανα 4 ώρες. Το Χλώριο πρέπει να βρίσκεται μεταξύ 1 κ 3 και το PH στο 7.6

  • Ο πάγκος του bar και τα τραπέζια απολυμαίνονται συχνά

  • Οι ξαπλώστρες απέχουν 2 μέτρα ανα σετ

Σχέδιο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος

Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω: 

1. Καλείται ο ιατρός με τον οποίο συνεργάζεται το τουριστικό κατάλυμα για αξιολόγηση του περιστατικού. 

2. Αν ο ασθενής έχει επείγουσα ανάγκη νοσηλείας, παρουσιάζει σοβαρή κλινική εικόνα, διακομίζεται προς το Νοσοκομείο ΚΩ, ως ύποπτο κρούσμα COVID-19. 

3. Αν ο ασθενής εμφανίζει ήπια κλινική εικόνα, λαμβάνεται από τον ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID-19. 

4. Εφόσον το περιστατικό αξιολογείται ως πιθανό COVID-19 από τον εξετάζοντα ιατρό, ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλέφωνα 210 5212054 ή τον ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1135 (όλο το 24ωρο), για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του. 

5. Ο ασθενής με ήπια κλινική εικόνα παραμένει στο δωμάτιό του, μέχρι τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του εργαστηριακού ελέγχου. 

6. Κατά την ως άνω αναμονή, αποφεύγεται η είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος προσωπικού του καταλύματος συνιστάται να ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με το πιθανό κρούσμα. 

7. Ο ιατρός και το προσωπικό του ξενοδοχείου που θα εισέλθει στο δωμάτιο του ύποπτου η αργότερα επιβεβαιωμένου κρούσματος πρέπει να χρησιμοποιήσει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) υψηλής προστασίας (μάσκες, γυαλιά, αδιάβροχες μιας χρήσης ρόμπες). Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό που θα ασχοληθεί με το καθαρισμό δωματίου ασθενή με COVID-19. 

8. Αν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, μεταφέρεται στο ειδικό ξενοδοχείο καραντίνας και αργότερα σε υγειονομική μονάδα η οποία θα φιλοξενεί τους ασθενείς με COVID-19, αν χρήζει νοσηλείας. Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, αντιμετωπίζεται στο χώρο του ξενοδοχείου με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού. 

9. Ο ασθενής μεταφέρεται με ΜΑΠ (απλή χειρουργική μάσκα) και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο. 

10. Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει (π.χ. σύζυγος), πρέπει να χορηγηθεί στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και να του συστηθεί να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή (π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει. 

11. Πρέπει πάντα να καταγράφονται τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν μπορεί να επικοινωνήσει. 

12. Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός (απλή χειρουργική μάσκα μίας χρήσεως, γάντια) πρέπει να απορρίπτεται σε κάδο και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται. 

13. Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, το οποίο και αποτελεί σημαντικότατο μέσο πρόληψης.